Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF)

Találatok: 470

Bevezetés:
Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni a weboldalon kínált termékeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, a termékek megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szolgáltató:
Név: Erdőgépker Kft.
Székhely: 6800 Hódmezővásárhely Dr. Rapcsák András u. 49
Képviselő neve: Katona Csaba
Cégjegyzékszám: 06-09-002820
Adószám: 11090483-2-06
Közösségi adószám: HU-11090483
Számlavezető pénzintézet: MKB Bank
Számlaszám:10669609-49020011
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefonszám:+36205009899

Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása:
A www.exentri-penztarca.hu termékkínálatát pénztárcák és bankkártya tartók alkotják.

A rendelés menete:
A honlap termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a felhasználói számára. A honlapon a Termékek menüpont alatt láthatja az összes megvásárolható terméket. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva részletesen is megtekintheti a termék adatait.
Vásárlási szándéka esetén kattintson a rendelje meg a terméket gombra. Ilyenkor megnyílik a megrendelő űrlap, mely pontos kitöltésével elküldheti rendelését. Kérjük pontosan és egyértelműen töltse ki a mezőket. Amennyiben a házhozszállítást választja és annak a címe nem egyezik a szállítási címmel, ne felejtse ezt feltüntetni. Ezután nincs más dolga, mint leellenőrizni adatait és a megrendelem a terméket gombbal elküldeni rendelését. Minden rendelésről emailben visszaigazolást küldünk, továbbá egyeztetünk a fizetési és szállítási módokról. Amennyiben a megrendelt termék készleten van, úgy emailben történő értesítés után küldjük a terméket. Abban az esetben, ha rendelése pontosítást igényel, esetleg nincs minden termék azonnal készleten, úgy munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a honlapon a termékek mellett talál. Az árak bruttó árak forintban (HUF), az ÁFÁ-t tartalmazzák, egy darab termékre vonatkoznak, tartalmazzák a szállítási költséget. A termékek árainak feltüntetésekor a honlap üzemeltetője , a tőle elvárható legnagyobb gondossággal jár el, azonban esetleges technikai, adatrögzítési hibák előfordulhatnak. Az esetleges technikai, adatrögzítési hibák esetén a honlap ajánlati kötöttsége nem áll fenn, az ilyen hibákért felelőséget nem vállal.

Fizetés és szállítás:
Házhozszállítás: A megrendelt terméket a Magyar Posta Zrt. rendszerén keresztül juttatjuk el Önhöz. A megrendelt terméket a csomag átvételekor a Magyar Posta alkalmazottjának kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha külsérelmi sérülést lát a csomagon, akkor ne vegye át. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A szállítás díjat minden esetben a vételár tartalmazza.
Pick Pack Ponton történő átvétel: A megrendelt terméket a kiválasztott pontra szállítja a Sprinter futárszolgálat. Ha a termékeket Pick Pack Ponton veszi át, e-mailben értesítjük, amikor a csomagot átadtuk a Pick Pack Pontok központi elosztójába. Budapesti címre a következő munkanapon, vidéki pontra két munkanap alatt jut el rendelése a kiválasztott üzletbe. Innentől 5 napja van, hogy átvegye, tehát Önnek nem kell azonnal érte mennie, ráért másnap vagy - ha ebbe az 5 napba belefér - a hétvégi bevásárlással egybe kötnie a termék kézhez vételét. Több Relay és Inmedio üzletben lehetősége van bankkártyával is fizetni, így nem szükséges készpénzt magával hoznia. A bankkártyás fizetési lehetőségről az átvételi pont kiválasztása során rendszerünk azonnal tájékoztatja még a rendelés lezárása előtt! Bárki átveheti a csomagot Ön helyett is, ha tudja a csomagcímkén feltüntetett nevet, vagy rendelési azonosítót, és Ön megbízik az átvevőben. A csomag átadásakor az átvevőnek igazolnia kell magát, és az átvevő neve, valamint az azonosító okmány típusa / száma az átvételi bizonylaton rögzítésre kerül. Írásos meghatalmazást az üzlet esetenként kérhet.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni.
Ezt az igényét jelezheti a 0620/2387387-es telefonszámon, vagy e-mailen az exentripenztarcagmail.com címen. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költség nem terheli.

Jótállási, garanciális információk, tudnivalók:
Az általunk forgalmazott termékeket a gyártási folyamatok során szigorú minőségellenőrzésnek vetik alá a gyárakban, továbbá a termékek csomagolása előtt is történik egy szigorú minőség-ellenőrzés. Ennek ellenére is sajnos előfordulhat, hogy a használat során a termék meghibásodhat.
A www.exentri-penztarca.hu weboldalon forgalmazott termékekre hat hónap garanciát vállalunk. A termék meghibásodása esetén elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. Kérjük, keressen meg minket a 20/2387387es telefonszámon, vagy e-mailen az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen, soron kívül.
A vásárlásról a csomagolásban kapott számlát kérjük, őrizze meg, mivel ezzel tudja érvényesíteni a garanciát. A garanciális termékek visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli. A hibás terméket közvetlenül vállalkozásunk címére kell visszaküldeni, a 6800 Hódmezővásárhely, Dr. Rapcsák András út 49. címre. Utánvéttel küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak.
Az alábbi rendelet szabályozza az általunk forgalmazott termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézését:
49/2003. (VII.30.) GKM rendelet
a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
A Polgári Törvénykönyv módosításáról és egységes szövegéről szóló 1977. évi IV. törvény hatálybalépéséről és végrehajtásáról szóló 1978. évi 2. törvényerejű rendelet 22. §-ában foglalt felhatalmazás alapján - az igazságügy miniszterrel egyetértésben - a következőket rendelem el:
1. § A fogyasztói szerződés (a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény, a továbbiakban: Ptk. 685. §-ának e) pontja) hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során e rendelet szabályai szerint kell eljárni, azoktól a fogyasztó hátrányára eltérni nem lehet.
2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
(1) A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.
(2) Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.
(3) A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.
(4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében – az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
5. § Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.
6. § (1) Ha a hiba ténye, jellege, illetve a vásárlást követő hat hónapon túl érvényesített szavatossági igény esetén a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a fogyasztó a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől (a továbbiakban: Főfelügyelőség) szakvéleményt kérhet. Erről a lehetőségről a forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni.
(2) Ha a fogyasztó az (1) bekezdés alapján kíván eljárni, a forgalmazó a szakvéleményezés lehetővé tétele érdekében fokozott együttműködésre köteles. Ennek keretében köteles a fogyasztó részére (a hiba jellegére és keletkezésének lehetséges okaira vonatkozó) álláspontjáról haladéktalanul írásbeli nyilatkozatot adni.
(4) Ha a szakvéleményhez szükséges vizsgálat az áru roncsolása nélkül nem végezhető el, a vizsgálat elvégzéséhez a Főfelügyelőség a felek előzetes hozzájárulását köteles kérni.
(5) A vizsgálat díjtételeit a Főfelügyelőség közleményben teszi közzé.
(6) Ez e §-ban szabályozott eljárás nem érinti a feleknek azt a jogát, hogy a fogyasztói szerződésből eredő igényeiket bírósági eljárás keretében érvényesítsék.
7. § (1) Ez a rendelet 2003. szeptember 1-jén lép hatályba.
(2) A rendelet hatálybalépésével egyidejűleg hatályát veszti a vásárlók minőségi kifogásainak intézéséről szóló 4/1978. (III. 1.) BKM rendelet, valamint az azt módosító 4/1993. (III. 26.) IKM rendelet, 47/1995. (X. 6.) IKM rendelet, 37/1996. (VI. 28.) IKM rendelet és 54/1999. (X. 6.) GM rendelet.

Az elállási jog ismertetése:
A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól: a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Vállalkozásunk sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia címünkre.
Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, vállalkozásunk kötelezettséget vállal arra, hogy a termék vételárát a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére. Utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni. A termék árát csak utalással juttatjuk vissza a vásárlóhoz.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a vásárló részére.
A törvény részleteinek megtekintése: http://www.internet-ugyved.com/45-2014-kormanyrendelet-korm-rendelet.html
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Adatkezelési információk:
Az Erdőgépker Kft. az alábbiakban ismerteti adatkezelési elveit. Adatkezelési alapelveink összhangban vannak az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályokkal, így különösen az alábbiakkal:
A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény:
http://mkogy.jogtar.hu/?page=show&docid=99200063.TV
A személyes adatok kezelése vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa 1995. október 24-i 95/46/EK irányelve;
Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény: http://mkogy.jogtar.hu/?page=show&docid=A0100108.TV
A kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény:
http://mkogy.jogtar.hu/?page=show&docid=99500119.TV
Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény:
http://mkogy.jogtar.hu/?page=show&docid=99800006.TV
Cégünk adatkezelése kizárólag ügyfélkapcsolati szinten érdekelt, az adatkezelés célja az érintett számára ismert, - a kezelendő adatok fajtája, az adatkezelés időtartama (adattörlés) előre meghatározott, - az adatokat csak az előre meghatározott céllal összefüggésben használjuk fel, (vásárlás teljesítésének lebonyolítására) - az adatok nem kerülnek ki az adatkezelő kezeléséből (ide nem értve az adatfeldolgozónak történő adatátadást), - az érintetteket minderről megfelelően tájékoztatjuk!
Személyes adatokat cégünk nem ment fizikai meghajtóra, azokat kizárólag szerveren tárolja, harmadik fél részére nem adja át azokat!